Fortinet technická podpora a support

Náš tým Fortinet technické podpory zajišťuje nejenom našim zákazníkům servis a support Fortinet zařízení. Naším cílem je především co nejrychlejší odezva a svižná náprava problému, protože si uvědomujeme, že Fortinet produkty často tvoří jádro celé infrastruktury společnosti.

Rychlý support je zajištěn pomocí koordinátorů, kteří na základě prvotního kontaktu s vámi vyhodnotí problém a vyhledají nejvhodnějšího technika, který vám s problémem pomůže. I v případě kompletního nefunčního zařízení můžeme svižně reagovat i naši fyzickou přítomností v místě problému, protože máme pobočky napříč celou Českou republikou: Brno, Praha, Pardubice, Plzeň, Olomouc, Ostrava, Zlín. Navíc si držíme vlastní sklad Fortinet zařízení, takže nejsme závislí na výrobci a běžných reklamačních procedurách!

Fortinet support pro naše zákazníky

Našim zákazníkům poskytujeme zdarma konzultace o možnostech nasazení Fortinet produktů v jejich stávajicí síti. Případné málo frekventované požadavky na konfiguraci Fortinet zařízení poskytujeme také zcela zdarma. A to vše po celou dobu vlastnictví Fortinet produktu.

Služby a garance Fortinet technické podpory

Naše Fortinet technická podpora se opírá o tři hlavní pilíře:

  • Fortinet support v případě problémů s garantovanou časovou odezvou ve smluvně domluvených časových intervalech jednotlivých dnů týdne
  • kontinuální technická podpora a péče o Fortinet zařízení
  • telefonická a online technická podpora

V případě první varianty jsme našim zákazníkům schopni poskytnout technickou podporu s garantovanou 4 hodinovou odezvou v časových intervalech až 24x7. Pokud se zákazníci nacházejí v blízkosti našich servisních center je tato odezva zpravidla rychlejší.

Druhá varianta řeší dlouhodobější spolupráci a zaštiťuje situace, kdy společnost, ve které je implementováno Fortinet řešení, nemá k dispozici odpovídající technickou sílu, která by byla schopna se sama starat o konfigurace Fortinet zařízení. Dalším případem jsou větší instalace, kde složitost a provázanost konfigurací vyžaduje náš dohled pro bezchybné fungování nebo náš Fortinet support požadují i zákazníci s vlastním IT oddělením, které však hlavně ze začátku vlastnictví Fortinet zařízení potřebuje pomoc s konfiguracemi Fortinet produktů.

Poslední varianta představuje okamžitou vzdálenou technickou podporu, která bývá často svázaná s první variantou. Vlivem toho, že Fortinet zařízení bývají v drtivé většině instalací dostupné přes internet jsme shopni zajistit okamžitý support a pomoc našim zákazníkům po telefonu nebo přímo online vyřešit jejich požadavky na jejich Fortinet produktech. Tím tak bývají případné problémy vyřešeny zpravidla do několikati minut.

Fortinet technická podpora pro ostatní majitele Fortinet produktů

Pokud nejste našimi zákazníky a potřebujete nakonfigurovat vaše Fortinet zařízení, hledáte partnera pro technickou podporu Fortinet produktů nebo si nevíte s nečím rady, jsme tu pro vás. Proto neváhejte a použijte nějaký z kontaktů na naši technickou podporu. Naši koordinátoři vám pomohou rychle vyřešit váš požadavek.

Facebook

Aktuality

24.8.2011

Fortinet získal 5 ocenění Best Channel Product

Časopis Business Solutions ocenil produkty FortiClient, FortiGate-80C, FortiWeb-1000C, FortiAP-220B a FortiMail-3000C více »

12.8.2011

Online support a online chat

Klikněte vpravo dole a napište nám! více »

28.7.2011

FortiClient, FortiClient Connect, FortiClient AntiMalware

Nejnověší verze softwarových klientů ke stažení více »

25.3.2011

FortiToken

Token pro dvoufaktorovou autentizaci více »

Kontakt

Kde nás najdete

Brno, Praha, Pardubice, Plzeň,
Olomouc, Ostrava, Zlín více »

Obchodní oddělení &
Technická podpora

Ing. Pavel Hajn
mobil: +420-602-151241
e-mail: pavel.hajn(zavinac)fortigate.cz